HOME OWNER TUTORIALS INFO & TIPS EXCHANGE CONTACT ME

Friends Are Like Balloons




 


Jaga kawan korang tu baik2 ye . Jangan kecik kan hati dye . Nanti terlepas pulak dye dari hati korang tuu . Bukan mudah nak carik kawan yang baek . Ikat ketat2 macam kat atas ni tau ! Heheeee . Effa ada 6 orang kawan . baek gilosss . Effa taknak lepaskan dorang . Tu pun baru jer kenal tyme form 1 ni . Hehehe . Ni dye muka2 comel dorang :

Nurul Syafikah binti Mohamad

Nur Aqilah binti Mohd. Hang Tuah

Mas Ezaty binti Mohamad

Nur Fatihah binti Zaidi

n sorang lagi tu , tak dapat Effa nak cari gambar dye . Dye ada fb tapi dye tak letak gambar dye . K , lah bye . Nak gi jalan2 area sibu,sarawak ni . Byebye

No comments: