HOME OWNER TUTORIALS INFO & TIPS EXCHANGE CONTACT ME

Gambar-Gambar Yang Menarik :D




Hey korang . Jom kita tengok gambar apakah yang menarik sangat ? Kalau nak tau , jom tengokk ...
Effa hanya bagi link jer . Tak dapat nak right-click gambar tu dan tak dapat nak klik gambar tu . Kalau nak printscreen gune photoscape , Effa tersangatlah malas nak printscreen gambar yg sebegitu banyak.. 

1. Gambar Seni Pada Jari Yang Kreatif
2. Gambar Taman Permainan Yang Menyeronokkan
3. Gambar Penyangkut Baju Yang Menarik

tuu jer k ? kalau lh gmbar tu boleh d klik/right-click , tntu entri ni pnjang kan ? heheee

No comments: