HOME OWNER TUTORIALS INFO & TIPS EXCHANGE CONTACT ME

Kxfren oleh BFF , aqilah61 & playgirl671


Baca dengan teliti .... -At Kolony-

10:17:15 AM
playgirl671 telah nyah-kawan anda.

10:20:14 AM
aqilah61 telah nyah-kawan anda.

Texting.....

Effa :
playgirl671 telah nyah-kawan anda. aqilah61 telah nyah-kawan anda. kenapa ? Effa takde pun gadoh sama awak . Effa tetap kawan awak . sedih arr :'(

Aqilah :
Sorry Effa. Saya x berniat pun nak buat Effa sedih. Ada orang yang suruh saya buat macam ni..

Effa :
Syafikah ke ? Awak tak tau Effa lagi nangis ni. Effa xnak kehilangan fren. kalau Effa ada salah sama korang, Effa nak mintak maaf. Effa dah tulis semua tntang korang dlm diary Effa.

Aqilah :
Bukan... Saya takleh kasi taw..

Effa :
Nape org tu suruh kxfren Effa ? Effa ada slh sama dye ke ? Effa takde niat nak sakitkan hati sape2  , kalau ada pon Effa nak mntak maaf. Kalau awk kat sini , awak psti lihat mata Effa merah.

Aqilah :
Sorii sangat . Jangan nangis lagi....

Effa :
Bagus lagi Effa kstop kolony daripada kena kxfren korang :'(

Wlaubagaimanapun , mereka tetap kawan Effa . Effa tak kisah kalau dorang bnci ke tak . :')

No comments: