HOME OWNER TUTORIALS INFO & TIPS EXCHANGE CONTACT ME

Doodle boleh dibuat macam-macam kan ?

Assalamualaikum !
Doodle boleh dibuat macam-macam kan ? Boleh dijadikan header , banner , pakai back to top.. Semua boleh kan ? Korang takde masalah kan kalau ade orang gunakan doodle korang macam tuu ? Pernah tak korang lihat perkataan "KORANG BOLEH GUNA UNTUK LAIN-LAIN LAGI" atau ayat yang seerti dengannya ? Pernah kan..... Effa pun pernah.. Ni.. korang tengok gambar kat bawah ni.. Effa gunakan untuk yang ini lahhh ... Cer teka ini doodle punya siapa ? haaa , Effa amik dari fizgraphic laa . hikhik

Yang ni Effa yang wat

Yang ni pulak , dari fizgraphic
Cume baju jer Effa wat warna kelabu . Hihi . Amacam ? Sama tak ? Sama la tuu.... Kalau nak lukis sebijik muka macam doodle , pergi amik kertas kosong , lekat kat skrin laptop... Lukis lah muka doodle tuu . Haa . Mcm tu lah Effa wat :DD

Doodle boleh dibuat macam-macam kan ?



No comments: