HOME OWNER TUTORIALS INFO & TIPS EXCHANGE CONTACT ME

Dos Ketiga Tak Sakit Ataupun Tidak ? Jawapannya........

Assalamualaikum 

Syukur Alhamdulillah hari ni suntikan terakhir (dos ketiga) bagi semua perempuan tingkatan satu . Takut sangat sebelum kena suntik . 

Suntikan tu dibuat di dalam bilik kuliah 1 . Masuk jer dalam bilik tu , terus duduk di kerusi paling belakang. Pas tu Effa menangis . Effa menangis sebab mereka yang form 2 tu cakap dos ketiga paling sakit . Rupa2ya, dos ketiga adalah dos yang paling tidak sakit antara dos pertama dan kedua . Dos 1 dan 2 tu ada tangan Effa ada rasa kejang . Dos ke-3 ? Rilex jer . Takyah takut ..

Kepada pelajar yang lepas UPSR tu, nanti kalau korang masuk form 1 korang ada suntikan juga lah . Jangan risau ! Tak sakit tuu . Effa takde pun nangis lepas kena suntik . Ketawa dengan kawan2 ada lah .. Okey , setakat ini sahaja . 

Sekian...

No comments: