HOME OWNER TUTORIALS INFO & TIPS EXCHANGE CONTACT ME

Hobi Aku Dalam Alam Maya..

Assalamualaikum, Hai !

Maaf kerana menggunakan kata 'aku'


Hari ini aku nak citer sikit fasal apa hobi aku sepanjang aku berada di alam maya. Opkoz ler blogging kan ? Tapi, kadangkala terasa boring asyik ngadap blog 24 jam. Kalau nak cakap yang hobi aku blogging, semua orang pun tahu !

Hobi aku mengumpul quotes. Life quotes , Love quotes :) Aku suka tengok idea kreatif dorang mencipta quote sendiri. Kalau quote yang dorang cipta sendiri memikat si hati aku ni, aku akan memasukkan quote tu ke dalam buku diari aku. Antara quote yang aku kumpulkan :








Dan banyak lagi. Selain itu, aku juga suka mencari lirik lagu kegemaran aku untuk dihafal dan dimainkan setiap hari supaya aku tak mudah bosan.

:)

No comments: