HOME OWNER TUTORIALS INFO & TIPS EXCHANGE CONTACT ME

Busy ! Busy ! Busy !

Hye ! Hye !



Yeay ! Seronoknya cuti sekolah. Cuti-cuti Malaysia ! Dapatlah tengok citer kegemaran setiap 5:00 petang. Selalunya tak dapat tonton disebabkan sekolah sesi petang.

Apa merepek panjang ni ? Teruskan kepada title hari ni. Busy! Busy! Busy! Kenapa busy ? Cuti panjang, relax ! Ambil masa untuk blogging dan melakukan hobi. Tapi, benci lah. Asyik-asyik ada homework waktu cuti. Banyak.Banyak sangat ! Banyak tak terkata. Masih lagi jejari ni bertemu dengan keyboard. Haha

Antara yang harus dilakukan sepanjang cuti.. erm, blogging.. (eh ! asyik2 blogging, asyik2 blogging) Menyiapkan buku skrap untuk PBS, menyiapkan kerja rumah BI entah berapa banyak, BM pun banyak, Math pun banyak, Powerpoint agama so easy.  Macam mana nak atur masa ni ? Nak blogging !

Bukannya ada apa2 motif pun update ni. Just taknak korang tertanya-tanya kemanakah puteri Effa menghilang ? *cehh* aha .

Izinkan Effa mengundur diri. Assalamualaikum ~

2 comments:

Nur Irdina said...

Tu la... Saye suke cuti pnjang... Tpi ade jugak rase resah... Sebab bile dah cuti lame, lepas cuti mesti cikgu nak tengok semua kerje siap... Kalau tak siap memang takkan ade alasan sebab lame dah bagi tempoh... Geramnyee!! Nak blogging je taknak kerja sekolah :'(

Effa Nadia said...

same with me :) dlm fikiran nak blogging ja..